Myshelg

Idag kommer min lillebror på besök. Han ska vara hos mig och Dan hela helgen. Det ska bli jättemysigt. Vi ska bara göra precis vad som faller oss in och ta det lugnt. Kanske gå på bio, äta gott, se när Dan spelar fotbollsmatch, shoppa och hyra film, baka eller ja vad som helst. Jag är ledig hela helgen och börjar inte jobba förrän onsdag natt igen. Helt underbart! Jag vet inte när jag var ledig så mycket sist.

Nu sitter jag på jobbet och har endast en timme kvar. Jag längtar tills jag får gå hem. Det har varit en lång dag, riktigt lång..


Kommentarer
Postat av: F

Tack så mycket:)Skönt me ledighet, hoppas helgen varit bra!

2008-09-28 @ 14:29:41
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0