11 månader

Nu sitter jag på jobbet och ska snart gå hem till min prins. Idag har vi varit tillsammans 11 månader och jag tror att pojkvännen har planerat någon smaskig måltid till oss. Jag vet att det blir en god laxrätt och sen har jag hört detaljer som vit choklad och kockos. Spännande. Längtar halvt ihjäl mig nu efter lite goa kramar :-)

Annars är det jobb som gäller hela helgen och även lite passing av minibrodern. Ska bli mysigt att han kommer på besök och på agendan står pizza och melodifestivalen. Jag längtar tills imon när hela kalaset drar igång igen. För mig är det otänktbart att inte följa melodifestivalen.  Jag hade gärna sett Kristian Luuk som programledare igen men två gånger fick väl räcka.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tojjan

Njut av helgen. Det är du värd.

Kram o grattis till de elva.

//V

2009-02-06 @ 21:06:14
URL: http://www.tojjan.blogspot.com
Postat av: Anna

grattis hoppas ni hade en riktigt mysig kväll....Vi firar snart 4 år å då vet ifan va jag ska hitta på för vi jobbar båda två så d e ju sådär skoj.. men men kram

2009-02-07 @ 08:16:36
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0