Lite bloggtorka..

Jaha då sitter jag på jobbet igen, ikväll och även imon är det kvällstid och sen är det dagtid som gäller resten av veckan. Jag har faktiskt hela helgen ledig och det känns helt underbart, var tre veckor sen sist. Nu är det ju alla hjärtans dag på lördag, ska ni fira det och i så fall hur?

Jag kan tycka att det är lite mysigt med alla hjärtans dag men jag köper hellre presenter till min kärlek en helt vanlig grå tisdag istället för på en dag som är förutbestämd av någon annan (och nej jag har inte samma åsik vad gäller födelsedagar och julafton). 



Annars har jag lite bloggtorka, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Får se om jag får några ideer imorgon.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja du d blir nog inget firande för oss. Har ju års dag på fredagen oxå å då blir d nog inget heller. Jobbar båda dagarna så vi får se men vi brkar inte fira så värst mycket. Tycker som du. Annars vet dom ju att nu e d alla hjärtans dag å då ska man få nåt. D e ju roligare att överraska en annan dag =) hur e allt annars? kram

2009-02-09 @ 18:33:09
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: teddy

Hej hej vännen.

Visst var Uggla en riktig Uggla? Hon vill ju verkligen synas och gör allt för tvens skull.

Hoppas hon inte kommer vidare för henne skulle jag inte vilja se i finalen iaf.

vad ska ni hitta på, på alla hjärtans dag då?

Vi åker på hotellweekend :)

kramis kramis

2009-02-09 @ 19:00:49
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Jonas Edvardsson

Hej,



Det är bara bra med mig, förutom att jag söker jobb utan framgång. Följer dig allt på bloggen och det verkar som du kan njuta ganska mycket av livet för tillfället :). Eller har jag fel?¨



Hoppas och tror att vi får höra lite bättre bidrag de kommande veckorna. Du får läsa min blogg för att läsa vad jag tycker varje vecka ;).



Ha det bra!

Kram



2009-02-10 @ 17:28:25
URL: http://www.nogg.se/edvardsson
Postat av: Tojjan

Den kommersiella alla hjärtans dag dagen blir inte firat något nämnvärt. Bokat sedan länge att ta del av föreställningen "mord" på fästningen!



Hoppas du får en bra fortsättning på veckan,

kram!



2009-02-11 @ 11:16:49
URL: http://www.tojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0