Sitter på jobbet..

Nu sitter jag på jobbet och har klarat av 8 timmar av mina 10½. Inte så långt kvar nu. Jag fick faktiskt en chaufför till att stanna och köpa en påse chips och en cola till mig. Jag kände att jag behövde lite uppmuntran :-)
 
Vad tyckte ni om melodifestivalen igår?
Jag gillade faktiskt låt två bäst och tyckte minst om Caroline af Ugglas. Vad tänkte svenska folket på som röstade på henne. Det var inte alls min smak och hörde inte till melodifestivalen tyckte jag. Men men smaken är ju som baken, ni kanske tycker helt tvärtemot mig :-)


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jonas Edvardsson

Hej!



Trots att låt två kom näst sist så håller jag med dig om att det var en av de bästa, tillsammans med Alcazar som jag normalt inte tycker om. Att af Ugglas överhuvudtaget är med kan jag inte förstå. Din låt är mycket bättre! (t.o.m. bättre än de flesta av, om inte alla, låtarna som var med igår)



Kram

2009-02-08 @ 19:47:02
URL: http://www.nogg.se/edvardsson
Postat av: Tojjan

Alcazar, som inte tillhört mina favoriter tidigare, är nu en riktig lågoddsare enligt mig. Jag hoppas att de skåpar rent i startfälten och får representera SWE i Moskva. Och detta tycker jag utan att ha en susning om övriga (kommande) bidrag. =)



Gott att du fått chips & cola. Jag har fått taimat i två dagar! Det oxå gott!



Kram V

2009-02-08 @ 22:16:19
URL: http://www.tojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0