Alldeles galet jättekär :-)

Igår när jag kom hem från jobbet så hade jag och kärleken min en helt underbar kväll! Vi låg i sängen och pratade jättelänge och bara myste. Han är helt fantastisk och gör mig till världens lyckligaste tjej varje dag. Vilken tur jag har haft som fick en andra chans med Dan. Han är mitt allt och jag älskar honom så att det gör ont i mig.


Världens finaste kille, och han är bara min :-)

Idag är det slappning och träning som står på schemat. Jag jobbade ju hela helgen, måndag och tisdag så idag är jag värd att slappa lite tycker jag. Idag är det medeljympa på friskis som står på schemat. Igår ringde förresten ägare till friskis här i varberg och frågade om jag fortfarande var intresserad av bli ledare på friskis (hade lämnat in en intresseanmälan om det för ett tag sedan). Det är jag och ska därför träffa henne imorgon. Spännande..


Kommentarer
Postat av: Sophia

Jodå är ok här trots allt, ja tillslut måste de ju lösa sig!



Spännande med Friskis & svettis ledare:) Kram

2009-01-15 @ 16:41:07
URL: http://sophias.blogg.se/
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Ohh vad fint du skriver om din älskade. Ni passar så bra ihop - Dan och du :)

Vad skoj med att du vill bli ledare. Är det inom spinning eller? Skulle också vilja bli det fast på SATS med den utbildningen skulle gå på minst 17.000 kr och dessa pengar har jag inte för tillfället.

Önskar dig en fortsatt bra kväll tjejen.

kramis kramis

2009-01-20 @ 19:08:42
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0