Andra natten i rad..

Nu hade jag precis skrivit ett långt inlägg och så försvann allting för mig. Suck..

Jag sitter på jobbet för andra natten i rad och längtar hem till sängen. Nu har jag ju faktiskt bara 45 minuter kvar så det börjar närma sig på riktigt i för sig. Det snöar ute också, lite mysigt tycker jag. Vet vem när jag vaknar sen framåt 15:00 tiden så kanske det är jättemycket snö på backen. Det hade faktiskt varit lite kul tycker jag.

Jag vet inte om ni såg på Ally BcBeal när det visades men jag var i alla fall ett fan. Igår upptäckte jag att de sände repriser av den serien på nätterna så till min lycka kunde jag se ett avsnitt igår och även ett idag. Jag kan inte låta bli att skratta högt åt underbara Ally. Man kan ju inte annat än älska henne :-)


Nä nu ska jag börja att packa ihop mig så att jag är helt färdig för att gå när morgonpersonalen kommer.
Kram på er och Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: hannie

tack vännen.

det är jätte mysigt att vara hemma och bara pussa på henne hela tiden.

Hoppas på en bebis till dig snart med.

kram från oss

2009-01-23 @ 06:32:07
URL: http://lillababy.blogg.se/
Postat av: teddy

Ni ligger du nog och susar gott i sngen. Har natten varit tung??

Jo visst längtar jag till en liten också men just nu är det utbildningen som kommer på första plats. Men så småningomså :) Du själv då? Något planerat?

kramis kramis

2009-01-23 @ 10:04:16
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Tojjan

Hej vännen! Klockan är 12.48. Ingen snö på marken. Bara så du vet. Nu behöver du ju inte titta ut. Bra att ha blogg!



Ha en najs helg.

Kram V

2009-01-23 @ 12:47:09
URL: http://www.tojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0