Camping med Dan :-)

Nu sitter jag på jobbet och ska alldeles strax få gå hem. Jag och Dan ska bege oss till Göteborg och hem till mamma och pappa. Jag ska hjälpa mamma med en rapport som hon har skrivit. Hon är jätteduktig och kämpar på med sina studier men med denna behöver hon lite hjälp. Och som den snälla dottern jag är offrar jag min lördagskväll för hennes skull :-). Dan följer också med och passar på att umgås lite med min pappa, lär väl bli någon killfilm av något slag. Det är mysigt att ahn följer med för det blir nästan lite som camping när vi ligger i vardagsrummet på en stor luftmadrass och delar samma täcke. Jag brukar alltid retas med Dan och knö extra mycket på honom och roffa åt mig täcket :-) Men jag tror nog att han älskar mig ändå :-)

Jag hoppas att ni alla får en mysig lördagkväll.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst e dom söta =) Men filip? Vad fick du det ifrån? Var det så länge sen att du glömt att han heter lukas =)

2009-01-12 @ 10:50:27
URL: http://emmaskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0