Desperate here I come!

Nu sitter jag och laddar för ett avsnitt av desperate housewives. Jag unnade mig faktiskt att köpa säsong 2 och 3 häromdagen eftersom jag snart har sett klart ettan och jag tyckte att jag var värd dem. Ska se ett avsnitt innan jag sticker och tränar. Idag blir det medel jympa med en riktigt energiknippe till ledare. Kul!


Jag och Dan har faktiskt varit jätteduktiga och städat hela dagen. Hur fint som helst blev det. Det kommer att bli underbart att komma hem till ett städat hem efter träningen och till lukten av bruna bönor och fläsk :-) Dan har lovat att laga det när jag tränar. Mums.

Förresten Vickan, vad hände med min dejt av miniprinsen?? Ser gärna att det blir en i veckan istället.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ååå desperate är ju SÅ bra! jag har till och med fått fredrik att gilla det, känns bra haha =)



hoppas ni haft en toppenhelg!

kram

2009-01-18 @ 21:09:12
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Tojjan

Hej där!

Bruna bönor är mums! Tyvärr är jag den enda i hushållet som uppskattar den kokkonsten. Suck.



Dejten kanske kan bli av på onsdag klockan 16.30-18.00? Klippning på G...

2009-01-19 @ 12:45:55
URL: http://tojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0