Pratat med Robert Wells :-)

Nu sitter jag på jobbet och sliter :-) Det har varit lite körigt i ett par timmar men nu har det lugnat ner sig och kommer nog att vara lugnt resten av kvällen. Jag hoppas det i alla fall. Pratade precis med Robert Wells på telefon, lite coolt :-) Han var lika trevlig som han ser ut att vara på tv. Dock var det kanske en lite överdriven rubrik men men :-)

Idag har jag varit och fikat med Vickan och hennes underbara lilla son. Jag funderar på en lite kupp. Jag har aldrig stulit någonting i hela mitt liv, inte ens ett litet tuggummi. Vore det då så himla farligt om jag snodde hennes son? Jag kan ju få ha honom ett par veckor i alla fall :-) Han är hur söt som helst! Nåja jag ska börja med att fundera ut en liten plan :-)

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Tojjan

Din lilla smickrerska där =)

Du ver då hur en gammal tant ska smilas upp!



Tack för fika idag! Mys som alltid. Hörs om lördag och den lille krabaten.



Nu Guldbaggar.

2009-01-12 @ 20:09:49
URL: http://tojjan.blogspot.com
Postat av: Sophia

Coolt:) Hur kom det sig att du prata me honom? Kram

2009-01-13 @ 18:57:47
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0