Spöken från förr..

Jag hade tänkt att skriva om hur mitt nyårsfirande var men jag tappade lusten när jag satte mig. Jag får försöka göra det imorgon istället. Jag hoppas att ni har haft det bra och ni får gärna berätta om vad ni gjorde.

Idag kom det spöken från förr in i mitt liv och för mig kom det som från ingenstans. Det kändes inte alls kul och gjorde mig lite nedstämd. Tror att det Dan misstolkade mig när jag försökte förklara för honom och han är nog lite smårriterad på mig, av fel anledning. Jag orkar dock inte ta tag i det nu utan gömmer mig här vid datorn en stund.

Ett kort inlägg idag men jag återkommer imon med bilder från nyår.

Kram!

Kommentarer
Postat av: hannie

hej tjejen.

jag vet, jag hänger knappt med själv!

Jag träffade honom sommaren 2007.

2009-01-02 @ 21:55:21
URL: http://lillababy.blogg.se/
Postat av: Tojjan

Spöken är luriga. Förklara i lugn och ro för D så fattar han. Du är ju så upp i D så han har inget att ens tänka tanken kring!



Kram Vix

2009-01-03 @ 20:37:19
Postat av: Sophia

Konstigt, försökte kommentera ovanstående inlägg men de funka inte... Mysigt nyår såg ut att va!

Kram

2009-01-05 @ 10:15:27
URL: http://sophias.blogg.se/
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Got nytt år på dig tjejen ´får jag säga först och främst. Det ser ut som att ni haft ett alldeles underbart nytt år.

Spöken från förr får man lov att ha - det har ju alltid funnits ett liv innan våra män.

Önkar dig allt gott på det nya året babe.

kramis på dig

2009-01-05 @ 21:03:11
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0