Ständigt denna längtan..

igår var jag, mamma och pappa och hälsade på mina kusiner och min mormor uppe i Mariestad. Min ena kusin har precis fått en liten bebis så vi ville gratulera. Hur var hur söt som helst och min längtan efter tillökning minskade ju inte direkt när man får hålla i en liten. Just nu längtar jag och tänker på små bebisar varje dag men jag får vara så snäll och låta mig hållas till tålls. Det dröjer ju ett tag till innan vi är där.

Här kommer lite bilder i alla fall.
 
Mitt nya kusinbarn och min underbart fina mamma!

 
Jag var löjligt nöjd med att hålla sötnosen i min famn.


Mina underbara föräldrar.

Nu ska jag gå och mysa med min kärlek.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: hannie

nämen.. sicken söt bebbe!



självklart ska jag lägga upp massa bilder sen.

försvinner jag i nån dag elelr två så vet du att det e på G! =S

2009-01-05 @ 22:14:31
URL: http://lillababy.blogg.se/
Postat av: Tojjan

Bebisar är gos. Du kommer att bli supermorsa den dagen det är dax.



Fina bilder från hotell och nyår. Du är jättefin i både klänning och glasögon. Ni ser ut att ha haft det kanon, hoppas det var så också.



Nej, jag har inte bytt telefonnummer, däremot operatör. Vet att det strulat en del, men det borde funka nu. Fick iaf mess inatt från dig =)



Kram och god fortsättning,

Vix

2009-01-06 @ 13:29:25
URL: http://tojjan.blogspot.com
Postat av: Sophia

Förstår din längtan, jag har känt exakt likadant! Men den som väntar på nått gott:)



Svar: Japp är självfall:)Tack så mycket!



Kram

2009-01-06 @ 13:40:55
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0