Fjärde natten..

Jaha och då var det fjärde och sista natten för denna gången. Så himla skönt. Ska bli underbart att vara ledig imon. Jag, Dan och några av hans kompisar ska till Göteborg imon och se på Oasis. Jag är väl inget jättefan direkt men det är alltid roligt att gå på konsert. Det är kul att göra nånting annat än bara vardagssaker.

Jag och Dan letar för fullt efter lägeheter just nu. Vi har bestäm oss för att köpa och det är så himla spännande. Vi har varit på en visning, en lägenhet som jag förälskade mig i men Dan gillade inte området så den blir det inte. Det gör inte så mycket, jag har släppt den och nu ser vi båda fram emot en visning som är på måndag. En jättefin lägenhet i ett mysigt område. Vi ska titta på två stycken på måndag, en på tisdag och en på onsdag. Så himla spännande.

Jag vet att det är väldigt dåligt med bilder här nu men det blir så när jag bloggar från jobbet. Ska försöka bättra mig.
Nu får jag ta och fortsätta jobba.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tojjan

Lycka till i jakten på nytt hem. Ni har ju marknaden för er, på er sida alltså. Hoppas ni snart hittar ngn fin lägenhet! //Kram

2009-01-26 @ 14:41:47
URL: http://www.tojjan.blogspot.com
Postat av: Emma

Jasså? Du skulle ju aldrig lämna din drömlägenhet =)lol

2009-01-26 @ 16:02:31
URL: http://emmaskrutt.blogg.se/
Postat av: Sophia

Spännande med ny lägenhet, hoppas ni hittar nån! De är väl nu man ska köpa om man vill få de billigare.



Jag har haft internet strul så därför jag inte hört av mig på ett tag. Men jag har iaf varit duktig med frukten:)Kram

2009-01-28 @ 18:24:09
URL: http://sophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0