På jobbet..

Nu sitter jag på jobbet, första natten av fyra och jag tycker det är så där lagom kul. Jag börjar redan bli trött och då har jag fem ½ timme kvar. Inte bra. Jag blir alltid lite nedstämd denna dagen eftersom hela dagen bara är en lång väntan på att gå till jobbet och veta att jag inte får sova ihop med Dan på fyra nätter. Nä jag gillar verkligen inte att jobba natt. Hade jag fått slippa så hade jag gjort det direkt. Men det är väl bara att bita ihop.

Jag var på ett ganska roligt danspass på Friskis innan jag gick hit och det lyckades mota mina nedstämda känslor lite grann i alla fall.  Alltid skönt att röra på sig och att få göra det genom dans till härliga låtar gör det inte mindre bra. Jag tycker att Friskis & Svettis är en toppen organisation med bra ledare, roliga pass och billiga priser.

Nu ska jag äta vindruor :-)

Kommentarer
Postat av: Tojjan

Jag spanar med ljus och lykta efter annat jobb åt dig. Våga chansa, våga söka - glöm inte det!



Kram V

2009-01-22 @ 09:06:39
URL: http://www.tojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0