Ledig idag!

Nu sitter jag i i min fotölj med benen så där härligt avslappnade på fotpallen framför. Har precis ätit några nygräddade pannkakakor efter min träningspass. Jag var riktigt trött innan jag stack iväg till träningen men det försvann direkt när musiken sattes på. Jag kände mig riktigt stark och tog ut mig totalt. Härligt!

Blev inkallad som barnvakt ikväll för världens charmigaste unge. Så det blir mys för min del ikväll. Längtar till kl 18:00 :-)


Ett litet vårecken jag hittade i trädgården idag :-) Nu är värmen inte långt bort.

Kommentarer
Postat av: Tojjan

Vilket underbart vårtecken du hittat! Jag har gransriset kvar som skydd för påskliljor och annat som ännu trycker nere i jorden.



Hoppas du fick en mysig barnvaktskväll.



//Tojjan



2009-03-13 @ 10:25:28
URL: http://tojjan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0