Nattpass..

Nu sitter jag på jobbet och har nattpasset. Det är första gången jag jobbar en söndag till måndag och jag kan lova att det är totalt dött här. Men vem sjutton är ute och festar en söndag natt när man troligtvis ska jobba dagen efter. Nä jag tror att folket är hemma och sover, precis som jag borde göra. Vill hem och knö på älsklingen min.

Var på gymmet idag med Dan och han är absolut den bästa personliga tränaren man någonsin skulle kunna ha. Han gör tiden på gymmet roligt samtidigt som han vet vad jag behöver jobba med och hejar på och stöttar. Det skadar ju inte heller att få stå och titta när han gör sina övningar och se hur hans muskler spänner sig :-) Han är så galet fin! Ibland får jag nypa min i armen för att kolla så jag inte drömmer. Finare pojkvän kan man inte ha!
Jag älskar dig kyssen!

Kommentarer
Postat av: Tojjan

Lagen om Karma...Du har D, D har dig. Du förtjänar honom och vice versa.



Ja, söndagsnätter var väl ett tag sedan man rumlade runt i. Tycker det är glest med rumla runt överhuvudtaget just nu. Men snart, du, jag och männen samt en god middag på baksidan ; )



Kram

2009-03-18 @ 10:02:21
URL: http://tojjan.blogspot.com
Postat av: Fru Evelina

haha jaa... pengar betyder ju en del, och dessutom fick vi ju faktiskt närmre till min släkt =)



vad jobbar du med? bra ob att jobba natt iaf =)



hoppas allt är bra med er!

kramar

2009-03-18 @ 10:26:10
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0