Så himla skönt!!

Inne för ett snabbt besök innan jobbet. Tänkte bara visa upp vad som glädjer mig idag.

Jag klarade min marknadskommunikationstenta!! Har haft den efter mig ett tag och inte orkat ta tag i den förrän nu. Men nu så är den äntligen avklarad.

Fick ett jättefint halsband av Dan i fredags när vi firade 1 år tillsammans. Tyvärr var det i silver och av den större modellen som jag inte kan ha p.g.a min nickelallergi. Men idag bytte jag det till ett liknande i guld. Jättefint!
 
Vi firade med att gå på världens roligaste teater tillsammans med mina föräldrar och min ena bror. Har ni någon chans att gå och se grottmannen med Robert Samuelsson så gör det. Det roligaste jag sett på flera år. Jag skrattade konstant i två timmar. Den handlar om manligt och kvinnligt. Vickan du måste se den! Ta med dig gubben din den 2 april till Varbergs teater. Ni kommer inte ångra er!


GROTTMANNEN

Grottmannen är den mest framgångsrika one-man-showen i Broadways historia. Rob Beckers komedi, som i Sverige regisseras av GUNNAR HELGASON med ROBERT SAMUELSSON i huvudrollen, är en succé i 30 länder!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Tojjan

Grattis till tentan. Gott att du kan lägga den delen bakom dig. Vet hur stressande det är när plugget släpar.



Oups, tänkte nog D när nickelallergin kom på tal. Hade samma strul en gång och det kändes väl så där att behöva byta ett smycke man fått. Men vad ska man göra när man förbannats med den formen av allergi?



Höres per tfn, har en sak att prata om.

Kram Tojjan

2009-03-09 @ 18:49:40
URL: http://tojjan.blogspot.com
Postat av: Fru Evelina

vad fint! Och grattis till ett år tillsammans! shit, har det redan gått ett år!?

men du, kan man inte ha silver om man är nickelallergisk? det kan min syster iaf?



kram

2009-03-18 @ 10:27:24
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Robert

hej där! ...kunde inte hålla mig utan måste bara tacka för de fina orden du skriver... va kul att du å din kille firade 1-årsdagen tillsammans med mej, all lycka till er, kram! Robert "grottmannen" Samuelsson

2009-05-19 @ 00:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0