Träning på schemat

Igår var ingen bra dag så vi får hoppas att denna blir aningens bättre. Det är inte alltid lätt att förstå hur killar tänker och jag förstår om de säger detsamma om oss. Ibland förstår jag inte hur tjejer och killar kan leva ihop, man borde ju egentligen välja det kön man förstår sig på men men kommunikationsproblem är väl till av en anledning, kanske att vi ska prövas.

Nåja idag var jag uppe med tuppen, redan kl 06:45 så jag tänkte hinna med förhoppningvsis lite av det jag vill här idag. Först på schemat står det träning och sen lite städning innan jag måste göra min lunch och ta mig till HTH och kolla över vårt kök en sista gång innan beställningen går iväg. Därefter blir det jobb, kvällspass idag.


Så här ser köket ut nu i lägenheten men förändringen blir total :-)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tycker du är duktig som tränar, själv blir det inte mycket just nu, nån promenad då och då bara...men jag ska ta tag i de snart, måste!Kram

2009-03-03 @ 18:54:13
URL: http://sophias.blogg.se/
Postat av: Emma

Hmmm... nu blir jag fundersam. Så där såg inte köket ut i det huset som vi tittade på :/ Det måste ha varit ett annat som vi kollade på.

Kram

2009-03-04 @ 16:36:22
URL: http://emmaskrutt.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hoppas det löser sig. Ska bli kul att se det färdiga resultatet av köket! Tack för din omtanke! Kram tillbaka =)

2009-03-05 @ 13:52:09
URL: http://mimmiesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0